Els vostres embotits poden rebre el segell de Girona Excel·lent

CONVOCATÒRIA DE L’OBTENCIÓ DE SEGELLS DE GIRONA EXCEL·LENT DINS DE LA CATEGORIA D’EMBOTITS

Us adjuntem les bases.

En aquesta edició i podeu concursar tots els el·laboradors dels següents embotits:

1.- Fuets

2.- Llonganisses

3.- Baiones

4.- Botifarres blanques

5.- Botifarres negres

6.- Botifarres de perol

7.- Botifarra dolça

8 – Pernil dolç

9.- Especialitat singular d’embotit (és aquella referència de productes que per les seves característiques excel·lents, diferenciades i úniques no es poden presentar en cap de les altres categories)

NOTA: Si feu algun producte que us fa únics i no sabeu en quina categoria posar-lo, contacteu amb el Gremi perquè també hi ha categories en les conserves.

Els requisits mínims per presentar-se són:

a) Persones físiques o jurídiques donats d’alta legalment per elaborar embotits dins de les comarques gironines.

b) En el moment de presentar la sol·licitud el producte ha d’estar disponible en el mercat

c) Quan es requereixin mostres gratuïtes han de ser presentades envasades i correctament etiquetades

ES REALITZARÀ UN CONCURS AMB UN JURAT ESPECIALITZAT ESCOLLIT PER GIRONA EXCEL·LENT.
ESCOLLIRAN A 1 ÚNIC PRODUCTOR PER A CADA CATEGORIA.

Premi:
* Poder utilitzar la marca GIRONA EXCEL.LENT fins desembre del 2021

* Aparició en materials de promoció, campanyes, fires, reportatges amb el producte al preu de cost pactat amb la Diputació

* Com a empresa ajudar per la promoció comercial nacional i internacional

* Formació específica en la iniciació a l’exportació

* Servei d’assessorament empresarial, …

Tràmits:
Si voleu que el Gremi us ho tramiti per a vosaltres (amb alguns passos que s’hauran de fer de forma comuna), TRUQUEU AL 972 63 04 06 i us farem UN PRESSUPOST A MIDA segons la quantitat d’embotits que vulgueu presentar, a raó de 30€ el primer i 10€ els posteriors.

La data limit per tramitar-ho des del Gremi és el 9 d’octubre.

Si voleu presentar vosaltres directament la sol.licitud, la data límit és fins al 16 d’octubre només de forma telemàtica. Us adjuntem una guia de com fer-ho.
GUIA PDF DE LES IMATGES DELS PASSOS

Tràmits a seguir:

*Accedir a la web de Girona Excel.lent www.gironaexcellent.cat i entrar dins de  “Girona Excel.lent 4rt concurs. Bases 20/21″ seguir tots els passos que marca ” tramitació entitats, empreses i ciutadania”.

* Passos:

a) Entrar a la web de Girona Excel.lent www.gironaexcellent.cat

b) Clicar la imatge que diu “Girona Excel.lent 4rt concurs. Bases 20/21”

c) A la part inferior teniu tots els documents a formalitzar

e) Un cop tinguem els documents a punt, cal anar a la pestanya INICIAR TRÀMITS EN LÍNIA ENTITATS, EMPRESES I CIUTADANIA, punt on us exigiran la signatura electrònica.

* Posteriorment la Comissió Qualificadora es posarà en contacte, via correu electrònic, per demanar que presenti una mostra un dia, hora i lloc per determinar.