Presentació del nou curs d’ajudant de Carnissers certificat pel Gremi

El Gremi de Carnissers, Creu Roja i el Programa Incorpora de Fundació Bancària “la Caixa” treballen conjuntament per la continuïtat de l’ofici de carnisseria

La Creu Roja a Girona conjuntament amb el Gremi de Carnissers i Xarcuters Artesans de les Comarques Gironines i la Fundació Bancària “la Caixa” han presentat avui, l’inici de la primera edició de la formació en Auxiliar de Carnisseria.

Aquesta formació forma part del Projecte Punts Formatius del Programa Incorpora, que en el cas de Creu Roja a Girona és el tercer any consecutiu que el porten a terme. La nova acció formativa és fruit de la col·laboració entre el Gremi de Carnissers i el Servei d’Ocupació de la Creu Roja a Girona.

El Projecte Punts Formatius, forma part del programa Incorpora de la Fundació Bancària “la Caixa”. Segons ha afirmat el seu coordinador a les comarques de Girona, Roger Casero, “les accions formatives ens permeten millorar l’ocupabilitat de les persones que hi participen, alhora que els apropem al món de l’empresa, assolint nivells d’inserció superiors al 50{c7963d031547dda7395dbadf0ad22d69b61984ed7bdf78b04205d30c3009f62e} dels alumnes que finalitzen les formacions”.

Per la seva banda el Servei d’Ocupació de Creu Roja a Girona ha posat de manifest la importància de poder portar a terme aquestes formacions a mesura que responen a les necessitats d’especialització que les empreses clients els manifesten tenir per a incorporar personal a la seva plantilla.

davantal-formacio-gremi-211x300Segons afirma la Verònica Fernàndez, Tècnica d’Ocupació de Creu Roja a Girona: “Fins i tot, podem fer formacions a mida per a una sola empresa client, sempre que aquesta pugui absorbir l’alumnat en pràctiques als seus centres de treball i puguin garantir cert volum de contractacions”.

Per aquesta formació, Verònica Fernàndez manifesta: “Aprofitem per fer una crida a totes aquelles persones que vulguin canviar o iniciar-se en un nou ofici, i els motivi el sector de la carnisseria, a que s’acostin al Servei d’Ocupació per poder ser tinguts en compte en el procés de selecció dels alumnes/as del curs que realitzarem en el decurs dels pròxims dies”.

El Gremi de Carnissers i Xarcuters Artesans de les Comarques Gironines, un dels actors principals en aquesta formació i referents del seu sector, s’han mobilitzat per garantir la continuïtat de l’ofici de carnisseria. El seu president, el Sr. Ricard Josep ha apuntat: “aquest curs ens permetrà avui i en les properes edicions, establir les bases formatives de l’alumnat i crear una borsa de treball per poder generar ocupació ala vegada que formem per mantenir l’ofici ”.

roda de premsa

Enllaç de la Roda de premsa

Reculls de premsa