Vols incorporar un Caixer Automàtic ?

La casa col·laboradora 6con Sistemes de Control – Gremi de Carnissers i Xarcuters Artesans de les Comarques Gironines (gremicarn.com)  ens presenta el Caixer autòmatic CashKeeper.

RECORDA QUE ARA MATEIX EXISTEIX, UNA SUBVENCIÓ QUE POT TORNAR FINS EL 80% DE LA INVERSIÓ.

LA SOLUCIÓ DEFINITIVA, PEL CONTROL DE L’EFECTIU.

CashKeeper t’ofereix molts avantatges:

• La caixa sempre quadra.
  • No hi ha errors amb els canvis.
  • Tots els bitllets son verificats.
  • Formació i servei de post-venda inclos.

6con

Oficial Cashkeeper a la provincia de Girona

Fundada al 1985, 6con es una empresa tecnològica i un referent empresarial en les diferents branques del sector de solucions de pagament, seguretat i control.

Instal.lacions integrals de punts de venda, software professional, impressores de tickets, lectors de codis de barres, màquines de control d’efectiu.

A 6con tenim la solució integral pels petits i mitjans negocis, Qualsevol mena de comerç de venda al detall, des de botigues de tots els sectors, carnisseries, peixateries, gardens, estancs, estètiques, magatzems de materials, centres de salut, recepcions, veterinaris, etc.

C/ President Macià, 100C

17230 Palamós