Noves mesures per contenir els brots COVID-19 i certificat de mobilitat PEL CONFINAMENT MUNICIPAL dels divendres a les 6 del matí fins dilluns a les 6 del matí

30 Octubre de 2020

La situació epidemiològica de Catalunya obliga a adoptar mesures especials de contenció de l’activitat laboral i social i en matèria de salut pública per aturar la transmissió del virus de la COVID-19 i protegir la salut de la població del territori.

Us adjuntem el certificat d’auto responsabilitat i el de l’empresa conforme treballen a la vostra empresa.

Qualsevol problema derivat d’algun brot a la teva carnisseria, xarcuteria, no dubtis a trucar al Gremi al 972630406.

Consulta tots els documents que has de tenir al teu abast i has de fer arribar als teus treballadors